Pluggande...

Skoldag i Kalmar och en viss dryg föreläsning som inte gav mycket vilket är väldigt tråkigt.. Har varit lite lite väl mycket på senaste tiden tycker jag.. Sedan var det grupparbete på biblan så vi slipper torsdagens föreläsning, vilket jag blev mer än nöjd för ;) hehe..

Imorrn bitti ska jag iväg och klippas och färgas vilket ska bli otroligt skönt. Dock vet jag inte alls hur jag vill göra med mitt hår.. :/ Efter detta, så får jag stressa som fan iväg till en förskola för att jobba heela dagen och även stänga.. Men det blir ju lite timmar ändå.. Försöka jobba lite är ju alltid bra;p

Pratade med min söta vän Elin idag med! Alltid lika roligt när du ringer vännen.. Men känns som man har mycket andra saker i huvudet som kretsar omkring och inte alls tentapluggande som det borde vara.. :/ Hade varit jätte roligt att träffas imorrn men ska ju stänga imorrn så blir svårt. Vi får försöka få ihop det på fredag istället ;) Det ska nog funka..

Jag fick jobb både torsdag & fredag med så det känns skönt faktiskt.. Dock blir det inte så många timmar men vad tusan jag får stiga upp tidigt så jag hinner plugga lite på morgonen innan jag börja jobba istället ;)



Mitt plugg under kvällen har sett ut så häär.. Roligt värre ;p Förhoppningsvis blir det väl lugnare sen när tentan är över och man kan pusta ut lite. Just nu känns det inte som att jag hinner med det här hemma heller.. Har ju köpt ny byrå så den gamla står i mitten av lägenheten med alla saker i:p Har inte tagit tag i det ännu men behöver ju lite småkorgar från Ikea så känns inte som någon mening att fixa det innan jag har varit där o inhandlat dessa;p Vilka I-landsproblem jag har egentligen ;) haha...

Nehe nu ska jag ta ledigt för ikväll iallafall.. Får fortsätta plugga imorrn när jag sitter med färg i huvudet hos frisören tänkte jag;p Utnyttja tiden var det ja ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu