Riskorn...

Vad jag hatar riskorn när man jobbar på en förskola;p Dom sitter ta mig tusan precis överallt.. :p

Jag har varit hemma i en timme nu och ska snart bege mig till jobbet igen då de inte hade någon som skulle stänga så får faktiskt jag ta och offra mig lite. Men fan vad trött jag e:/ Sitter och plugga den timmen jag har varit hemma också, så det gäller ju att utnyttja tiden:p

Har köpt en ny malm byrå också så jag måste ju greja med dom grejerna också för imorrn skulle dom tydligen komma o rensa avloppen 7.30 så då måste det ju vara lite undanplockat här iallafall:p hehe.. Ne nu ska jag läsa lite lite till innan det blir dags att sticka igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu