Sista dagen på veckan..

Skönt med en lugn och häärlig dag i solsken..:) I eftermiddag har jag besökt Elin & Saga som verkligen var evigheter sedan.. Det måste bli oftare, för nu har det dröjt alldeles för länge..

Maten står på spisen och jag börjar bli riktigt hungrig.. Blev så sugen på bakad potatis och fläskfilé som Elin & Fredrik skulle ha, men det får bli en annan dag.

Pratade med mormor idag.. Hon är såå sööt! ♥ Hålla tummarna för att allting går som planerat och som det ska nu!! Jag vill verkligen detta och just nu har jag så mycket planer;p



Bakade dessutom dessa godingar häromdagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu