Snack med chefen & kärleksmeddelande!

Blev väckt idag av bokningen ;p Hade ju jobb från 12 idag. Men dom ville ha mig på förmiddagen också och vad gör man inte?;P hehe..

Så idag var jag i Spandelstorp och jag jobbade några timmar med de riktigt små barnen.. Men med underbara arbetskamrater så går faktiskt allting =) hehe.. Pratade med min gamla chef idag och som vanligt blev en massa snack när vi ska prata med varandra.. Var ju faktiskt rätt länge sedan nu... Riktigt härligt att prata med henne ;) Så vi pratade på en bra stund om skolan :)

Sedan blev det jobb på mitt favvoställe.. ;)
Underbart skoj och underbara människor som jobbar där med ;) I like it alot =)

När jag kom hem ikväll så hade min söta älskling både städat och diskat här hemma :) Hittade också flera lappar runt om här hemma.. Hehe han är ju såå söt! Du vet hur man gör en glad du älskling lilla! ♥



Du är världens bästa gullis & jag älskar dig mer för varje dag som går! ♥
Nu ska jag sätta mig ner o plugga en stund efter en lång jobbdag för imorgon blir det säkerligen jobb igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu