Solen skiner?

Shit idag är jag på bra humör känner jag... Så fort solen är framme så får man ny energi och på bra humör :) Bokningen har precis ringt också så nu har man fått jobb både fredag & måndag :) Känns häärligt.. =) Dock kan de ju avboka eftersom det är fredag och sportlov men isåfall hade hon ett annat ställe så jag tror detta löser sig :) hehe..

Snart ska jag iväg och träffa studiegruppen, det ska bli trevligt.. Kanske luncha lite på 1344 också :) hehe..
Hoppas snön sakta börja smälta bort nu :)



Nu är jag sugen på vår & jordgubbar i massor.
Sitta ute i trädgården och äta frukost!! Faan va härligt..

Igår åt vi på kina vilket var hur jäkla gott som helst, friterad banan med glass till efterrätt och allt!! Sedan pratade jag i telefon med en viss person, skönt att prata med dig faktiskt!! Du är en bra kille ;) Dock pratade jag så länge så stackars Kim fick stå ute och frysa jätte länge ;P Satt iallafall och pratade en massa hon o jag, kollade på jobb och en väldigt bra & snygg bh som jag faktiskt funderar på att beställa ;)

Nehe, nu ska jag snaart ut i solen, ha en häärlig dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu