Äntligen helg..

Jag känner att jag har gjort mig förtjänt av lite helg nu :) Gått i skolan måndag & tisdag och sedan jobb resten av veckan.. Vilket har varit jätte roligt men det är lika roligt att helgen är här ;) hehe..

Idag har jag varit på en förskola på förmiddagen och sedan fortsatte jag på fritids på eftermiddagen!! :) Jag har haft det jätte bra.. Ovanligt att bara jobba med två killar under hela eftermiddagen ;P Men det var kul att testa på de;p hehe..

Sedan var jag hemma en liten snabbis för att sedan bege mig till 3g för att möta Elin & Hanna.. De åt lite och sen satt vi och pratade lite :) Trevligt!! ;)

Håller på att tvätta eller Jim gör det;p Jag har inte varit där nere så många gånger idag ;) Vi har precis duschat och har ätit lite mat också.. Cidern/ölen står på kylning så någon lär det säkert bli ;) hehe..
Usch vad trött jag blev när jag äntligen satte mig ner känner jag:p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu