Kaosartat..

Jag var på jobbet redan 7,15 idag.. Inte en kotte någonstans syntes till ;p Jag stod och väntade och letade. Sedan var de i matsalen.. Det visste väl inte jag ;p haha..

Väl där uppe och jag hade hunnit prata lite med en av personalen.. Ringer bokningen och vill ha mig någon annanstans.. Då det var kaos där också och inte en personal.. Dom berättade att det gick inte då det inte fanns här heller.. Var ju för tusan endast 2 stycken av annars 6 arbetande personal.. Yes, hur gå de ihop då?;p

När jag hade lektion med barnen ringde hon ännu en gång och frågade om jag kunde sticka så fort specialpedagogen hade kommit.. Detta var inte ens säkert att hon skulle heller, så vi skulle prata om det på rasten.. Ja herregud, vad vi har jobbat idag vill jag lova.. Men jag trivdes faktiskt kanon även rutinerna var helt åt helsike ;p Har ju aldrig varit där innan så kände mig rätt vilsen.. Dom behöver nämligen imorgon med, men då är jag satt på Marieberg några timmar och de behöver redan vid kvart i åtta. Så det är lite synd.. Dock ska jag dit på fritidstiden sedan ;)

Så jag kommer ju faktiskt tillbaks också ;) hehe.. Jag håller på att grejar en massa här hemma.. Så mycket jag vill hinna med och så mycket jag vill göra som jag aldrig hinner tycker jag.. Sambon har städat av här hemma idag och jag har äntligen varit uppe i förrådet och lämnat av lite skit ;p hehe.. Jag håller på att sätta in korten som jag ska skriva om i helgen tänkte jag ;) hehe.. Måste hinna läsa/plugga en del också då jag inte har gjort någonting känns det som :/ Men det löser sig det också ;) hahah!!

Nehe fortsätta att göra lite nytta kanske??;p




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ny blogg eller? Tyckte det var några inlägg som jag missar, hehe! Ja, nyfiken i en strut, den karamellen håller jag nog på lite själv...hihi. Nej, något pluggande har det inte blivit, men det kan kanske bli.....om jag orkar, haha. Trevlig hel vännen! Kram

2010-01-28 @ 20:04:20
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu