Nytt.

Jag har sovit dåligt heela helgen och mina ögon går nog snart igen eftersom jag inte har sovit någonting inatt typ.. :(
Igår var vi i Nättraby och hade familjespelskväll tillsammans med de andra galna ;) hehe.. Trevligt hade vi, dock avslutades kvällen inget bra alls :/ Men det är väl bara att ta nya tag antar jag..

Ont i axlarna har jag så jag tror jag dör ;( Måste ha massage... Ändå så känner jag att jag behöver göra någonting. Kanske rensa garderoben om jag orkar?;p

Har bara varit hemma idag och gjort ingenting och kollat film. Kan vara skönt ibland också. Men just nu längtar jag bara tills en ny vecka börjar och allting börjar om på nytt.. För denna verkan har dock inte varit så bra :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu