fin kväll..

En fin kväll hos fina vänner hade vi igår.. Jag & Emmy delade på en flaska vin och hade det mysigt.. Majskolvar, nypotatis, kotletter och flera olika kalla såser intogs :)

Idag har jag jobbat och är hemma i ganska vettig tid för en gångs skull ;) hehe!! Sambon jobbar & kör hjullastare ute på Verkö. Han började vid 05 imorse så han var uppe tidigt inatt..

När jag kom till jobbet var ena semestervikarien sjuk och hur skulle vi lösa detta när det inte finns några att ringa in?!:/ Jo vi jobbade på som tusan och blev faktiskt klara med det vi skulle göra.. Hur nu det kunde gå ihop sig? Hade vi inte haft feriearbetaren Bea där så hade det aldrig funkat.. Kanon bra tjej som verkligen jobbar & ställer upp!! Fick också en massa beröm av chefen idag som sa att vi var så duktiga och fixade så mycket själva!! Även beröm från vårdtagare.. Då är det roligt att jobba ;) Dock fick vi typ ingen rast alls;P Men vad gör det när man har det så roligt på jobbet?:) Tihi!! ;)

Är det någon som vet om de ens säljer några mer jordgubbar nu? Jag har nämligen inte sett några nu på ett par dagar:/

Ikväll blir det nog grillning med ett par vänner:) Häärligt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu