Härlig dag :)

Jobbat till 15 idag & shit vilken rolig dag vi haft :) Sommarvikarierna är så härliga =) Dock är de ordinarie det också men de andra är ju lite mer i ens egen ålder.. hehe! :)

Fick höra att jag & den andra tjejen inte känns som några sommarvikarier..
Jag hoppas att det bara är bra?;)

Efter jobbet blev det lite pill & fix hemma. Sedan blev det grillning och jag var typ mätt innan vi började äta.. Sådär bra var det ;) Ikväll har det blivit öl & jordgubbar på vår härliga uteplatsen som är guld värd! ♥

Jag blev världens tröttaste och har varit & kissat typ 4 ggr för den där jäkla ölen;p haha. Börjar väl bli gammal antar jag:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu