Härlig sommardag!!

Det regnade imorse när jag & Camilla begav oss till jobbet.. vilket var otroligt härligt måste jag säga!! ;) Började spricka upp sedan och jag gick en väldigt lång runda från en vårdtagare idag vilket var hur härligt som helst i detta väder! :)

Duschade & fixade till sig lite innan det var dags för kalas hos familjen Olander/Erdin.. Vilket var jätte trevligt. Hela tjocka släkten var där!! :)

Tacos & en jäkla massa mat.. Hur mätt som helst. Tårta & grejer efter också!! Jag agerade servitris, så man gjorde någon nyttan iallafall.. ;)

Min sötnos på Grevaregården igårkväll!

Har tagit tvätten och Camilla har också varit här en runda ;) Imorrn blir det troligtvis stan på förmiddagen & sedan blir det jobb på kvällen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu