Hemma från jobb i värmen..

Nu är jag hemma och har hunnit vika ihop lite tvätt som sambon tvättat idag.. Han hade bytt rent i båda sängarna & diskat och grejat.. Finfint när man kommer hem..

Nu bär det snart av på grillning hos några vänner så jag ska in och slänga mig i duschen direkt.. God mat utan att ta med sig någonting det är nog guldvärt alltså!! ;)

Konversation mellan mig och chefen!
"Kan du jobba över imorgon?"
"Ja, visst kan jag det" säger jag.
"Du får inte för många timmar då? Eller hur många timmar har du?"
"Nej, då.. Bara 197,5 timmar" (och det är även att jag har gett bort två kvällar).
"Oj, så mycket. Då kanske inte du är den vi ska fråga i första taget":P
"Joho, det får ni gärna göra ändå" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu