High Chaparral..

Snart bege vi oss upp mot High Chaparral.. Jag ska bara jobba färdigt mina timmar först ;p
Igår kväll jobbade jag och sedan åkte jag bort och träffade några vänner, Jim var redan där.. Vet inte vad det var med honom igår ;p Har aldrig hört honom prata så mycket tror jag ;) En sötfis är han! ♥ Roligt hade vi iallafall. Åkte dock hem då tröttheten tog över och sedan jobbar jag ju idag..

Nehe, nu ska jag fixa mig.. Sedan bär det av.. För nu har jag jobbat klart.. Skrev ju detta tidigare idag :p

 

Husvagn, vänner & en massa dricka ska vi ha med oss idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu