Hot hot hot..

Nu är det varmt.. Jobbat i en annan grupp idag.. Tur att jag alltid ska vara i den gamla gruppen.. Jag älskar den.. Man retar alltid sig på någonting i någon annan grupp konstigt nog.. Iallafall gjorde jag och den andra tjejen jag jobbade med idag det..

Hur kan man ställa en så korkad fråga till chefen då?! Ska vi verkligen städa och jobba som vanligt nu när det är så varmt ute? Går det inte lika bra med lättstäd då?? Alltså ska dom göra en ny genomförande plan bara för att det är vamt ute i någon vecka?? Om människan hade bantat ner sig lite och inte var så tjock så hade hon orkat städa som oss andra för tusan.. Nej, det var taskigt men vad fan. Hon har aldrig velat jobba och gör precis allting för att slippa.. Väljer alltid ut dom turer utan städ & duschar bara för det ska bli så lätt för henne som möjligt.. Nej korkade människa får man leta efter.. Bara för att hon inte gör någonting hemma för att hon inte orkar så måste hon ju ändå jobba.. Är det inga alls då som jobbar nu när det är varmt ute liksom?!:p

Tur att inte sådant finns i den grupp jag är.. Sånt klarar jag inte av att hålla tyst om, även om de andra håller käften som är ordinariepersonal så hade jag aldrig klarat det.. Så ska det bara inte få lov att vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu