Lördag & regn..

Det regnar ute och egentligen är det jäkligt häärligt!! ;)

Lugn morgon med mys & nu är sambon iväg & jobbar och jag ska ta och äta lite god frukost.. Ska göra kokt ägg tänkte jag! ;) Sen ska nog jag åka in till stan för att fixa lite ärende skulle jag gissa på.. Kanske följer även Camilla med.. :) Kanske blir det en klippning.. Får se lite vad jag hittar i stan ;p

Btw. Blev lurad idag igen av Jim som säger att han ska gå upp och klockan är 8.. Jag låg kvar en stund och tänkte att jag måste nog också gå upp.. När jag kommer upp märker jag att klockan är 7.30 och inte alls 8.30 som jag hade räknat med... Åh, varför liksom?;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu