Mysig kväll igår med..

Hade en otroligt mysig kväll igår med.. Grillning här hemma hos oss med kotletter, majs, potatisgratäng, korv och en väldigt god sallad.. Till detta delade jag & Camilla en flaska vin även denna kvällen.. hehe!! ;)

Dagen för mig har inneburit jobb. Skulle egentligen jobbat till 11 men var snäll mot den andra tjejen eftersom inte hon har mått så bra så jag jobbade till 14 istället så fick hon ta min tur till 11 ;p Snäll man är ibland ;)

Sambon är ute och kör hjullastare idag med på Verkö. Igår började han ju vid 05 och var hemma efter 17, en tröttis var han när han kom hem vill jag lova!!

Imorgon bär det av mot Varberg väldans tidigt. Ska åka runt 5 tiden på morgonen från Jims farbror. Så inatt är man väl uppe vid 4 tiden.. Tur att man kan sova lite i bilen på vägen upp för jag ska ju tydligen köra hem sen:p Vad som händer ikväll får vi se. Jag är faktiskt lite trött och det hade varit skönt med bara "en hemma mysa kväll" och "sova tidigt kväll";)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu