Regn i luften..

Känns som att det är regn i luften och att det snart kommer.. Men det är nog bara sköönt :)
Idag har jag iallafall jobbat och varit duktig.. Kände hur tröttheten kom när jag satte mig på soffan.. Men nej då, inte ligga på latsidan.. Måste upp & hoppa innan jag somnar känner jag ;p

Känner mig allmänt förvirrad i huvudet också.. Men det går väl över som allting annat det också! :) Nu känner jag dessutom att saknaden börjar bli större för att jobba med barnen för varje dag som går!! Vad skönt det är när man kan variera sig men ändå byta när man tröttnar lite ;)

Nu är mina roliga jobbarkompisar på semester och de "äldre" kommit tillbaks. Visst det funkar. Men det slår absolut ingenting mot de tidigare veckorna så roligt som vi haft tillsammans. Där är väl en av anledningarna till att jag saknar barnen dessutom!!

Jag försöker & försöker men det blir bara fel?? Vad ska man göra för att allting ska bli rätt undrar jag..?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu