Roadtrip

Jobbat 4 timmar idag.. Vet dock inte vad som har hänt inatt för jag känner mig helt slut typ ;p Undra vad Jim har gjort med mig inatt ;)

Sen blev det en roadtrip upp mot Nybro & sedan Kalmar och ikea.. Det blev inhandling av några lampos idag faktiskt!! :) Hade mys med min kära sambo! ♥

Stannade till i Lyckeby för att hämta min telefon som var klar.. Jim köpte 3 par skor på skopunkten.. Kryss i taket! När man kommer hem så är det samma fel som innan på den.. Blir man något trött på detta eller?! Men på ett sätt är det väl bra. Kanske man får en ny telefon snart igen:p haha










Vad händer ikväll då? Jo, jag lyckades somna på soffan en stund.. Medbjuden till stan till två vänner men orkar inte. Medbjuden till en vän i Nättraby på lite fest men orkar inte.. Är det okej att bara vilja sitta hemma?;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu