Sötaste..


Vi har haft sötaste mormor & morfar på besök ikväll! ♥

Grillat & till efterrätt åt vi glass med lite noblesse till :) Helt sjukt gott!! Tack för en mysig kväll min kära mormor och morfar..

Imorgon jobbar jag endast 7-11 och det ska bli såå skönt.. Har nämligen bytt bort min kväll som jag egentligen skulle haft som jag redan jobbat igen.. ;p

Så imorgon blir det en tripp till Kalmar/Nybro efter jag har slutat jobba.. Jag håller tummarna att jag får med min kära sambo till ikea då vi verkligen behöver ett par lampor i denna lägenhet :P Kanske får vi även något sålt också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu