Tosia helg..

Denna helgen är det tosia inne i Ronneby.. Jag, Camilla & några av gänget var där en runda igår och kikade runt lite.. Blev inhandling av bröd, bigaråer & marknadsnougat!! :)

Idag jobbar man delad tur så man slipper det nästa löördag.. Ganska skönt ändå faktiskt!! ;p

När vi var ute & åt på Stars härom veckan :)

Nu ringde en annan grupp & ville att jag skulle jobba ikväll igen. Men är ju redan på ett ställe.. Byter man bort sina timmar får man bara ännu fler har jag märkt.. Dåligt det där:p

Hoppas alla får en trevlig & mysig lördagskväll, min lördagskväll ska jag nämligen tillbringa på jobbet.. Trevligt värre;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu