Varberghelg..

Mina ögon går snart i kors tror jag..;p

Hård dag på jobbet som resulterade i att vår grupp fick ta över vårdtagare från gruppen bredvid oss på grund att av den ordinariepersonalen gick på semester i fredagsförmiddag och lämnat vikarie i sticket hela helgen.. Dessa känner inte ens till vårdtagarna eller vet vart de bor ens.. Finns ingen som har körkort så händer det något så kan de inte ens åka till vårdtagarna..?! När de har försökt att ringa den ordinarie personalen och ska rådfråga då svara de inte och de flesta har stängt av sina telefoner? Vad fan är det för sätt allvarligt talat? Blir ärligt förbannad på sådant här.. De har alltså tagit semester själva utan att någon chef har godkänt detta..? Tur att sådant aldrig skulle hända i vår grupp! ♥




Denna bilen körde jag! ;)







Vi var uppe strax innan 4 på lördagsmorgonen & åkte härifrån strax efter halv fem... Det regnade på vägen upp till Varberg och jag somnade en stund i bilen.. Vi gick en stund och vi handlade en del saker.. Bland annat en väldigt snygg sak.. ;)

Köpte den översta fast i ett större format och jag måste att den lyser väldigt fint här i vardagsrummet!! ;) Vi åkte någon runda i crusingen och sedan åt vi lite på hemvägen.. Jag körde hela vägen hem och i slutet måste jag säga att det var lite smådrygt men jag hade ju tre killar som pratade med mig på hemvägen!! ;) Var väl hemma vid 02 inatt när vi hade släppt av de andra och tagit vår egen bil.. Upp vid sex igen och börja jobba, lite seg är man nu ja:p Hoppas alla får en mysig söndagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu