Värme...

Jobbade kvällen igår med ju.. Så när jag kom hem igårkväll så satte vi på en film & jag typ somnade i soffan efter tjugo minuter in i filmen;p Väldigt väldigt trött antar jag.. hehe!

Jobbade till 15 idag i värmen.. Men jag är inte bitter;p haha!! Med underbart roliga arbetskamrater så kan man ha väldigt roligt på jobbet! ;p Har dessutom köpt mig ett plättjärn och en riktig gjutjärnsplåt.. Tyckte vi behövde det ;)

Sedan stack vi & badade tillsammans här i Nättraby, det var mysigt som tusan och häärligt!!:) Barnen tjatade på Jim att han skulle hoppa i och han ville ju inte visa sig feg så tillslut hoppade han i, Haha!! ;)


Våra fina blommor, början till jordgubbar & början till paprika!! ;) Ska bli spännande att smaka dom sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu