Det gjorde hela min dag!!

När jag kom till jobbet idag så vinkar jag utanför till en liten kille som tittar ut genom fönstret, när jag sedan kommer in har jag två barn som springer emot mig och kramar mig som bara den!! Detta gjorde hela min dag! Att man kan bli så lycklig och så varm inombords för detta! Shit, vad härligt det är!!

Var rätt lugnt idag och vi pysslade och hade oss.. Mysigt :) Körde inom skopunkten på hemvägen och köpte två par jobbskor i sommar. Ett par foppatofflor så jag slipper ha mina illrosa, och sedan ett par vanliga jobbsandaler.

Min kärlek skrev förresten upp igår igen för CE-behörighet och fixadet det också galant. Fattar dock inte hur;p Så nu har han bara körning med lastbil & släp kvar och uppkörningen på detta och sedan yrkeskompetensprovet också!! Inte långt kvar nu! :)

Nehe, nu är solen framme så jag ska nog gå ut en sväng och njuta lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu