Första jobbdag på schema..

Skillnad på jobbgrupp & jobbgrupp? Ja, det kan man ju lugnt säga ;p Härligt att ta tag i lite ansvar också när man känner till vårdtagarna ;) Ny chef också för sommaren och henne känner man ju ;) hehe! ;)

In till stan för att visa bordet för Fia & rullgardinen för Katten.. Blev en vända på staun också!! Ett par nya jeans, en långarmad grå tröja, en långarmad tröja med ränder samt en lila t-shirt :) Väldigt mycket nytt där..

Pratat med dom från lägenheten igen i skåne.. Fick luren i örat av en kärring på typ 45-50 år? Moget då!! Vad finns det för människor egentligen? Hur jävla svårt kan det vara att städa då.. Uppenbarligen har väl inte människorna där nere ett öre.. För hennes dotter hade faktiskt inte ett enda litet silveröre fick jag höra?! Jaha, jag bryr mig inte? Det enda jag vill är att det ska vara städat när man flyttar ut..

Jaha, 20e augusti? Det var ju också nånting?? Åh, sur man är idag då;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu