Fredag & ..

det innebär ju helg igen för tusan..

Jag är bokad nu i eftermiddag på ett ställe. Dom ville jag skulle på ett annat ställe också och dessutom hade de jobb både måndag & tisdag som jag inte kunde säga ja till:/ För då börjar ju jag på schema.. Ska visserligen blir rätt skönt att slippa bli inringd hela tiden.. Men tror inte dom kommer sluta för de;p

Inringde från min tidiga chef innan och ville jag skulle jobba ikväll plus den andra gruppen jag har varit i innan ville också ha mig 13-18. Ja, så ni förstår ju att det är fullt upp. Jobbigt att tacka nej hela tiden också men jag ska ju liksom jobba i helgen plus att jag jobbar hela veckan. Dock inte jätte många timmar men ändå. Jobba extra midsommarhelgen också så..

Vår uteplats med blommorna & grillen. Dock dålig bild tagen av mobilen.

Igårkväll bestämde vi oss för att hämta hem kinamat, var så jädra länge sedan vi åt det.. Så det fick de bli! Det var hur gott som helst och en massa mat! ;)

Nu har vi varit uppe i snart 5 timmar;p Så nu blir det lite damsugning innan jobbet & sen ska jag hinna äta lite med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu