Imorrn är tentan äntligen över...

Behöver jag berätta hur mycket jag längtar??;p Har nyss varit nere och handlat lite inför imorgon...

Har jobbat idag annars och haft väldans trevligt.. Vill man vara färdig eller vill man vara fääärdig.. Usch jag blir gaaaalen snaart!!! Blev tillfrågad om jobb imorrn på samma ställe plus hela veckan på samma ställe också och det är där jag tycker om att vara & trivs.. Kan man tacka ja eller?? Nee, fy vad sur jag blir..

Kommit på att jag inte får jobba för mycket i sommar heller för då kan man ju inte jobba bland barnen denna vintern heller :(

Något som är lite positivt iallafall är att sommaren verkar har kommit och det har varit varmt som tusan ute idag =) Ute & lekt med barnen och haft lite lektion emellanåt ;) tihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu