Jobbkväll..

var inte alls sugen på att åka tillbaks till jobbet vid tre idag sen.. Världsvarmt på uteplatsen där jag satt och mös och pratade med grannen och kelade med en söt liten bebis. Men det var bara att ta på sig och sticka efter att ha solat & badat nere vid Tallholmen.. Så jäkla sköönt!! Efter en tacos också så var man mätt i magen för att bege sig till jobbet som har varit väldigt omtumlande och stressigt som tusan emellanåt! Shit, vilken grupp säger jag bara..

Tur man inte är i denna i vanliga fall.. Jag hade nog inte pallat med det!;p Tjabb & bråk emellan alla om vad som sker och händer i gruppen.. Helt sjukt. Vikarierna gör inte det dom ska och man får jobba dubbelt. Den ordinariepersonalen bråka med varandra hela tiden och skäller ut varandra bokstavligen talat!!

Jim har varit ute & sjösatt vattenskotern med sin far, Annelie och Angelica med lilla söta Valentin :) Mysigt.. Synd man inte var med, för då kunde man ju kelat med en liten sötfis till!! Däremot fick man sig ett litet kel av en annan liten söt kille som en av vårdtagarna hade hemma hos sig ikväll..

Imorgon är det ännu en jobbdag men då i den gruppen jag gillar och som är "min" grupp!! Dock några timmar för att sedan vara ledig i några timmar för att sedan gå på det igen på kvällen. Drygt. Men sen har jag ingen kväll förrens på löördag så det funkar faktiskt!! ;)

Nu har jag ätit & badat av mig för att gå & sovis, som en av vårdtagare säger ;) Ja, man blir ju som dom är:p haha!! Gonatt på er gott folk! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu