Kämpig dag..

Har haft en väldigt kämpig dag idag.. Har inte alls varit min dag idag.. Somnade sent, vaknade klockan 05 och trodde jag hade försovit mig och kunde inte somna om sedan..

Det skiljer så mycket från skola till skola så det är sjukt.. Jag förstår inte hur det kan bli så.. Om så detta vore det sista jobbet i världen hade jag aldrig sökt detta.. Det är synd att säga men det är något med denna.. Personalen är kanon men vet inte vad det är som hänt med eleverna idag. Man blir seriöst mörkrädd av allting man ser..

Somnade så fort jag kom innanför dörren på soffan i eftermiddag.. Jobbet ringde och ville att jag skulle jobba ikväll med. Men jag pallar faktiskt inte.. Jag har aldrig märkt något av denna lågkonjuktur då det varit högkojuktur för mig ständigt ;p haha. Det finns ju så mycket jobb så jag orkar inte ;p

Nej, nu ska jag lägga mig i ett varmt bad.. Måste vara pigg tills imorrn då jag börjar vid 7 & ska jobba med Jessica ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu