Lövis? och första doppet!!

Dagen innan midsommar är det lövmarknaden här i Karlskrona och jag är minst sagt väldigt glad att vi inte har varit där.. Verkade var fullständig kaos där inne och man kom inte fram någonstans.. Likadant var det på maxi i Ronneby vid lunch tid. Fanns inte en parkering och jordgubbarna kostade 55 kr litern?? Hur dyrt får det vara egentligen?:P Jag har jobbat och likadant imorrn. Men vad gör det;) Väldigt goa pengar med en väldigt bra lön! ;) Är ledig på midsommardagen som egentligen inte hade velat för jag hade minsann gärna jobbat då med. Men söndag blir det jobb då med :) Häärligt som tusan!! :)

När jag kom hem från jobbet idag, tog jag en fralla och satte mig ute i solen med ett glas saft medans killarna hade öl! ;P Vi gick till Tallholmen för att bada, eller jag skulle bada & de andra skulle se på av någon anledning:p och sagt och gjort så badade jag faktiskt.. Det var faktiskt inte alls så kallt som jag trodde att det var!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu