Mer död än levande..

Inte jobbat särskilt många timmar idag.. Ändå så svider det i ögonen så jag håller på att bli tokig.. Jag har ju sovit inatt liksom.. Varit en bra dag på jobbet iallafall. Lite rörig men helt okej ;) Jobbar man bara med rätt personer blir det heelt klart väldigt roligt =)

Jag & en annan tjej tog våra jäkla fotolegitimationer idag med.. Är ju mest tjat från chefen. Ingen annan som bry sig eller fråga egentligen. Men det är ju alltid bra att ha liksom.. Bokade upp en jobbdag till idag ;) tihi!!

Stannade till hos mamma & lämnade två lampor som dom kanske skulle ha! Syrran kom också sen.. Sen ringer Jim "Du får nog köra därifrån strax för jag har inga nycklar" Åh, det är som vanligt då med andra ord. Ligger det inte framme där han ser det så glömmer han bort de..

Var ju dock ute i lördags.. Jag är inte van vid det. Den kvällen tog fan kål på mig alltså.. Är fortfarande helt väck ju.. Känns värre med en utekväll än en två veckors jobb i raad.. Är det illa då eller?;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu