Midsommarveckan..

jobbade kvällen igår.. Hade det bra och åt glass på torget på rasten tillsammans med min jobbarkompis. Trevlans :) Åkte hem & duschade & gjorde mig iordning för att bege mig till Niklas & Camilla på fest :) Blev en oförglömlig fest minst sagt ;) tihi.. Dansade hela natten fast jag var nykter. Men jag hade super roligt =) Körde ju hem sedan eftersom jag började vid 07 idag igen.. Kom i säng efter fyra men vaknade innan klockan ringde ändå.. Har jobbat som en tok & jag måste säga att det finns verkligen speciella människor på det där jobbet. Fan höll ju på att bli galen idag... Shit som hon höll på.. Fick ju huvudvärk av att bara lyssna på henne, och hon gav sig ju inte heller.. Tur att alla vi andra höll ihop och hon var lite udda för sig själv.. Det märktes ganska tydligt.. Men det är ju upp till henne, orka bråka om sådana småsaker liksom & dessutom hålla på att greja för att man själv ska få kunna gå hem tidigare även att hon hade längre jobbtid än mig. Nej, då får vi stressa omkring som yra höns istället för att vi ska hinna tills jag slutar.. Ja, dessa människor!!

Kvällen igår var grymt skoj & det måste vi göra om snart igen tycker jag!! :) Nu blir det en kvällspromenad i solen och sedan en glass för att sedan se den nya wallander filmen ikväll! Mys med världens finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu