Mitt i veckan..

känns det inte riktigt som tycker jag.. Känns lite som det är helg lite hela tiden tycker jag ;p

Jobbat ute på Hasslö idag & det gick bra.. Skulle egentligen varit på fritids i Nättraby men det fick man ju inte;p Kris överallt.. Varför kan inte folk jobba för?;p Alla ska vara lediga hit och dit..

Imorrn blir det jobb på Marieberg & där gillar jag att vara ;) tihi!! Skolavslutningar och allting imorgon med ju.. Kommer ju vara helt kört med vikarier liksom..

Fick ett dåligt besked idag.. Men men.. Jag hade ju faktiskt räknat med det men inget kul alls var det :( Men det fixar sig det också som allt annat, förhoppningsvis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu