Ny bil..

Yes nu har jag köpt en ny bil... (igen) ;p Vi äger just nu 4 bilar, jag & sambon ;) Haha.. är man galen så är man ;) tihi.. Kanske blir något iallafall =) hehe!!

Varit på intervju idag?! Förvirrad till tusen.. Dock inget som kommer hända men ändå;p Men om....?!:/

Jobbat på fritids idag.. Underbar personal med underbara barn.. Jag ville verkligen inte hem.. Känner mig verkligen hemma på detta ställe och känner både personal & barn.. Jag är såå tacksam att man får ut och se lite olika skolor.. Kan inte bli bättre liksom!! :) :)

Imorrn är det jobb i skolan! Undra vad jag ska hitta på för trevligt tillsammans med eleverna imorgon! ;)

Nu blir det en kvällspromenad med en vän medans sambon nördar sig..;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu