Ny grupp..

Har jobbat i en ny grupp idag och bredvid inför fredag, då det är skolavslutning i Ronneby och alla vill vara lediga som vanligt ;p Roligt att se lite annat samtidigt som det är roligt att kunna sina vårdtagare... Känns skönt att man känner sig inne i en grupp!! Så behöver inte nästa bredvidgång i min grupp heller för dom tyckte inte de behövdes ;) hehe. Känns lite onödigt att bara stå & titta när man redan kan allting och vet vad som ska göras ;p hehe!!

Efter jobbet blev det storstädning & tvätt.. Var ju verkligen smutsigt här. Usch & fy!! Känns inte som att man hunnit med hemmet på ett tag nu.. Blivit lite väl mycket på sista tiden tycker jag!!

Imorgon blir det jobb med mina busungar som jag längtat efter nu i flera dagar då man inte träffat dom. Undrar hur det ska gå en hel sommar utan dessa barn :(

På torsdag så blir det en helklass för mig själv för att sedan på fredag vara i hemtjänsten igen.. Pusslade som tusan här emellan nu innan skolorna slutar. Man vill ju passa på ;)

Ringde min kära morbror för en stund sedan.. Tur att han inte sov ;) tihi! Niklas & Camilla har varit här ikväll med, pratat och ätit kolakladdkaka som jag gjorde härom dagen.. Godast i mitten med allt kladd, till skillnad från Jim som tycker om det yttersta där det är torrt ;P Tur att man är olika ;) haha! Det får vi göra om snart igen, det var väldans trevligt!

Nehe, nu ska jag nog vila mina små ögon tror jag! Kommer somna som en stock ;) Imorrn är det ju ääntligen jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu