Onsdaag & skolavslutning..

Det är skolavslutning för många här i Karlskrona idag.. :) Jag börjar känna av mitt öra igen, jag hoppas fan inte jag håller på att få öroninflammation igen.. Känns precis sådär som förra gången.. Hade varit så jävla drygt isåfall!! ;/

Alltid när man hade skolavslutning när man var liten. Fick man glass och jordgubbar efter man hade varit i kyrkan och efter man hade fått presenter & blommor!! Ibland kan man sakna den tiden, mycket!!

Nu finns det andra saker att se fram emot förhoppningsvis!! Jag ska försöka njuta av varje sekund som finns!!
Nu ska jag fixa iordning för en härlig jobbdag, hoppas ni andra får en solig sommardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu