Plantering..

Har varit iväg och handlat och planterat där ute nu.. Behövs dock en planteringstunna till för att resterande plantor ska få plats ;) hehe.. Har också skurat hela vårt räcke så det har blivit snyggt.. Det är såå skönt ute ;)

Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan ska vi iväg för det blir grillning ikväll med en massa trevligt folk.. Jag ska tydligen köra Pontiac ikväll.. Undra hur det ska gå?;p Förhoppningsvis bra och sedan får de hjälpa mig om det är något ;) haha!!

Nehe, nu kör vi tycker jag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu