Sjukt..


Fan vad sjukt. Vad irreterad jag blir alltså.. 11 år och kollar på sex and the city? Jag lekte med barbie och byggde med lego när jag var 11 år??

Man undrar ju vart världen är på väg alltså..
Själv har jag satt klisterlappar i böckerna idag och förberett mig så gott jag kunnat för den kommande tentan.. Har också fått skriva in alla mina tider igen då de lyckats tappa bort min timrapport från förra månaden.. Har också inhandlat ett utebord äntligen.. Kanske kan fixa iordning där i helgen om det är fint väder nu när man inte kommer ha något att plugga på heller.. Fan vad skönt det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu