Skolavslutningen & jag är bränd ;p

Har jobbat idag med de små söta barnen och underbar personal.. Här skulle jag kunna tänka mig att jobba i framtiden!! ;)


Jag tror att jag är bränd;p Svider som tusan och jag ser ut som en kräfta;p Men det är härligt att ha fått färg iallafall. Det enda vi gjorde var att vi åt lunch inne och det var god kycklingsallad :) Sedan var vi ute heeela dagen!! Härligt som bara den!!

Idag har man suttit i telefon större delen sen man kom hem känns det som!! Orkar bråka om en liten etta på 30 kvm?? Man har väl annat för sig liksom??:/ Hoppas det ordnar sig iallafall!!

Nu blir det disk & en liten snabb dusch innan det blir dags för sängen för imorgon ska jag upp tidigt & jobba!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu