Sol & värme..

Härlig sommardag det har varit idag! ♥ Dagen började med några timmars jobb..  För att duscha av sig och bege sig in till staun för besiktning av lägenheten som inte var några problem alls :) Skönt de.. Lite småhål & sådant bara men inget annat!! Ringde direkt för att säga till om pengarna.. Blev så sur så jag gav Jim telefonen, då började hon stamma som satan idioten.. Hur svårt kan det va? Det handlar inte om 30 000 spänn liksom.. Undra vad det finns för idioter i världen? Livrädda var dom också.. nehe, lärt mig att ta ut dispositionsbelopp nästa gång :p

Jag åkte sen till Elin & Saga i eftermiddag. Var alldeles för länge sedan det hände. Men alltid lika trevligt. Hade några frallor med mig som vi fikade på med god youghurt.. Tog en promenad medans Sagafisen somnade i vagnen :) Hon är så söt! ♥

Saga i julas när hon var julfin! ;)

Maten stod på bordet när jag kom hem & idag var det grillat på bordet med några av Jims vänner med! Mysigt:) Resten av kvällen kommer bestå av slapp & fix här hemma då jag nyss blev väldigt trött efter jag hade satt mig ner efter att ha hållt igång större delen av dagen :) Hoppas alla får en finkväll! Nu närma sig midsommarafton sig med stormsteg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu