Sommargrillning på vår uteplats!!


I förmiddags på midsommardagen hade Jim & jag lite sommargrillning på vår mysiga uteplats!! ♥ Vi hade det så mysigt i solen med korvgrillning och god paprika! ;)

Senare åkte vi ut en sväng till mamma & Hans för att säga hej i stugan på Bökenäs.. Dom skulle grilla och sedan åt vi kolakladdkaka till efterrätt som jag hade med mig! :) Nu ikväll har jag suttit ute och läst en bok här ute på uteplatsen tillsammans med en liter jordgubbar som snart är slut.. :p

Snart ska jag få massage av min sööta & fina sambo ;) Sedan blir det nog mys till en film för imorrn ska jag upp tidigt att jobba igen.. Men det funkar det med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu