Söndag..

och ännu en röd dag idag.. Det känns dock som måndagmorgon av någon anledning tycker jag.. Jag har jobbat i några timmar och ska snart fortsätta igen.. Extra betalt ju ;) Då måste man ta någon extratur ju.. :)

Jag har ätit kokt ägg och macka till frukost idag. Väldigt mumsigt. Klockan imorse förrestenr ringde inte. Fan vad sur jag var. Det stod kommunikationsfel när jag laddar den sen ringer inte klockan så jag vaknade 06.50 idag och jag börjar 07.00 :/ Raket fart upp från sängen, slänga på sig lite kläder för att sätta sig i bilen sedan..

Jag hamnade på jobbet 07.12 tror jag hon var något sådant.. Shit vad jag stressade. Men det gick bra ändå & nu väntar jag på att solen ska komma till vår härliga uteplats så att jag kan sätta mig där ute en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu