Tenten är över...

Denna tentan som man har haft framför sig nu väldans länge är äntligen över... Oavsett hur det har gått är det äntligen över!! Känns så jäkla skönt och vi har verkligen haft sommarväder ute.. Så fort jag kom hem efter ett besök på ikea med någon blomma, kruka och persienner rikare var det bara av med kläderna och på med en jeanskjol och ett linne och sticka iväg med Jim.. Mötte upp Peter i Rödeby för att hämta Linneas "nya" säng ;p hehe. Med skrivbord och allt hos Virres syster, som man har jobbat tillsammans med också.. Mysigt dom hade de med pool och allting ;p Avundsjuk blev man..

Åkte ut och skulle släppa av detta på Senoren då vi ser Angelika komma ut från en bil.. Då hade ju dom varit på Öland, bra tajming de där ;) Trevligt att se henne, det var ju inte igår precis ;p Visade husvagnen för några som Jim går uppe i Kalmar med och dom ska nog ha den.. Skönt att bli av med den och få lite pengar också. Vi använder den ju liksom inte så ingen mening att den står där till ingen nytta..

Kollade på sööta små kisungarna som de hade fått som är knappt en vecka gamla och börja öppna ögonen nu.. Helt otroligt vad små de är.. ;)   Är precis hemkommen och satt mig i soffan och blev helt sjukt trött. Kommer nog somna som en stock strax känns de som. Njae vara uppe vid 5 är lite väl tidigt för mig känner jag ;) Imorrn jobbar jag och har stängning, lite smådrygt på en fredag men vad tusan ;) Pratade precis med Hanna nu med.. Grattis till jobben sötsyster!! ;) Snart är det heeelg =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu