Vattenskoterkörning..

Gjorde iordning frallor och fika som vi tog med oss imorse för att bege oss ut på havet med vattenskotern.. Allting gick bra och vi la till vid en mysig liten ö med flera härliga klippor..

Åt nybakade frallor till frukost vid vattnet & badade och hade det mys! ♥ Lägger in bilder sen för just nu är jag helt slut och världens tröttaste efter en heldag ute i solen.. Vi sjösatte vid Tallan och körde utåt en bit, stannade till ute på Hasslö hemma hos Jims farmor & farfar som verkligen bodde hur fint som helst.. (Nej, jag har faktiskt aldrig varit hemma hos dom ändå dom bo så pass nära). En massa jordgubbsplantor, ett får & ett litet lamm som jag matade med lite godis, flera altaner både inbyggda och utealtaner, torn med havsutsikt och ner på grusvägen hade de två bryggor med två båtar!! Helt enkelt heeelt jävla underbart!!

Stannade & fikade och pratade lite vilket var jätte trevligt!! Vi begav oss sedan hemåt för att jag skulle få köra en liten runda och det var super roligt.. Väldigt rolig att gasa med ;) tihi! Sådan skulle man nog ta & köpa så småningom!!  Just nu är vi typ sönderbrända bägge två men har smörjt in oss lite nu.. Nu ska jag ta och lägga mig på soffan en pyttestund faktiskt:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu