Första ggn..

jag sätter mig ner är nu ikväll typ.. Har jobbat hela dagen och stängde på förskolan vilket alltid är mysigt dock.. Väldigt roligt att ha ansvar med föräldarkontakt och att barnen inte har glömt någonting hem över helgen:)

Sedan svängde jag inom citygross och fy tusan vad folk det var, fredag kväll och allt.. Det är väl fredagsmys i varje hem kan jag tänka mig!! ;)

När jag kom hem, gjorde vi tacos tillsammans och hade jätte mysigt! ♥ Vi kom sedan på att vi kanske skulle ta förrådet idag så var ju faktiskt det färdigt sedan eftersom vi skulle ner med soffbordet och allt möjligt.. Så sagt och gjort efter mat & disk så stack vi upp dit och fy faan va kallt det är där uppe på vinden :(

Höll på o rensa o slänga en massa skit som man bara ha men som man inte använder över huvudtaget!! Så jäkla sköönt! ;)


Efter vi hade tagit ner allting så blev det en varm dusch tillsammans.. Nu blir det nog en film om man inte lyckas somna innan dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu