Jessica & Pernilla till final..




Bilder: svt.se

Hade en trevlig kväll hemma igår med sambon & Jocke.. De spelade wii heela kvällen typ;p Sen var jag också med och spelade, dock vann killarna hela tiden:/

Gick rätt låtar vidare?
Ja, det tycker jag faktiskt de gjorde denna gången!! :) Roligt att Pernillas schlagerlåt gick vidare tycker jag. Den var riktigt bra :)

Det blev en sen natt så idag sov man längre än vad man borde.. Solen skiner och det är underbart.. Nu vill jag egentligen bara flytta :p Idag blir en lugn hemmadag med städning och lite plugg..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja jag gillade Jessicas men Pernilla nja.....Ville att Alcazar skulle gå vidare älskar deras disco låtar.....

Ja ska göra religonsuppgiften nu. Sen tenta plugg nästa vecka fan så jobbigt det känns...... Tar du med din tenta i morgon?

kram

2010-03-07 @ 15:42:19
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu