Kalmardag..

Hemkommen från Kalmar och det har varit både seminarie och sedan grupparbete på det :) Men vi fixade nog till det rätt bra tror jag ;) hehe..

Bokningen ringde redan vid 13 och gav mig jobb, så imorgon ska jag vara på tre olika ställen.. roligt värre ;) Kul att se lite nytt ;p hehe.. Fick reda på mina dagar idag med och det har ju blivit några stycken. Trodde faktiskt inte att jag hade så många dagar...

När man kom hem så maten nästan precis färdig och det är städat och fint!! ;) Dessutom har han putsat fönstrena här hemma också!! Inte var dag man får sådan lyx ;)

Vem har stans bästa pojkvän, vem har stans bästa pojkvän? Jo, Josse.... Gick han runt och sjöng på här hemma sedan.. Hehe, han är sööt han! ;)


Snaart så ska vi iväg, håll tummarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu