Klarade tentan...

Fick tillbaks tentan idag efter världens drygaste föreläsning.. Har nog aldrig varit med om något drygare.. Haha.. Fick gå ut tillslut för jag pallade faan inte sitta kvar:p Det bara klia i benen på mig ;p

Jag fick nästan vg för tusan.. Ett litet vg på en uppgift till så hade det blivit vg på heela kursen.. Dock spelar ju inte det någon större roll, men man blir bara jävligt irreterad själv då;p

Det går dessutom att kombinera bredband, tv och telefoni... Skit bra juh!! ;) Har varit på Karlskronamöbler idag.. Faaan va mycket fint det var där.. Soffan vi ville ha gick ju bara på 29 900 sängen 21000 köksbord 6000 klocka 2500 utemöbler 7000.. Lampor 6000... Hur mycket blir de?? Vågar jag inte ens tänka på?! Drömma och fantisera kan man ju alltid göra...


Denna har ju Jim fastnat för iallafall;p Dock så kommer han inte få den ;) hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu