Luftslottet som sprängdes..



Såg denna film igår vilket var skit spännande och skit bra!! Älskar verkligen Lisbeth Sallander.. Hon spelar helt sjukt bra!!

Har suttit hemma hos Angelica idag & pluggat grupparbete.. Det gick framåt, däremot när de skulle handla lunch jag var kvar så skulle jag kolla in i Livias rum & stötte emot en ljuslykta som gick i kras på golvet :( Aldrig roligt  att ta sönder någonting hos någon annan.. Förlåt Angelica :(

Fått Halens katalogen hem idag och förälskade mig i mycket, men jag vet att det är svårt att beställa. Jag vill alltid prova allting först :/ Men däremot hittade jag några köksmaskiner som var ganska billiga :) Dock inget som vi är i jätte behov av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu