”Min kille hade sex med sin syster”

Fy faan vad sjukt detta är!!

Gravida Frida fyllde 22 år. Det var fest. Jag gick ut i köket och där hade min sambo sex med sin egen syster, säger hon. Nu är syskonen åtalade för incest. Och i nästa vecka ska Frida föda.


Detta händer i Kalmar.. På hennes egen födelsedagsfest upptäcker hon sin egen sambo har sex med hans egen lillasyster på 17 år.. Hon är då i sjätte månden.. Han själv tycker inte att han har gjort något fel och förstår inte varför hon vill ha ensam vårdnad om barnet..

Han hade också stött på hennes kompis tidigare under kvällen.. Jag inser själv hur viktigt det är att verkligen ta reda på vem man är tillsammans med innan man skaffar barn med denna.. Jag tycker verkligen synd om denna tjejen och det hon behöver gå igenom, det önskar man inte sin värsta ovän!! :/

Alltså detta är ju sjukt och att sådant här kan hända helt frivilligt? Något måste det ju vara som inte stämmer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu