Mitten på veckan..

Dagarna & veckorna flyger förbi nu för tiden!!

Idag var det mycket mer barn på förskolan vilket både är roligare och jobbigare då man inte får lika mycket tid till varje barn.. Dock gick det rätt bra ändå tycker jag :)

De som jobbar där är bara för härliga =) Ännu en gång har vi kommit fram till att det borde få vara något slags test till att bli föräldrar.. Ibland förstår man verkligen inte hur de tror att de gör barnet ett tjänst medans de egentligen stjälper detta!! Inte alls pedagogiska!! Ja, sånt kan diskuteras mycket om..



Det är ändå alltid lika roligt när man väl börjar lära känna barnen "lite mer" och börja känna dessa mer och mer.. Tyvärr så kan jag varken jobba torsdag eller fredag när de egentligen behövde där resten av veckan med. Men så är det när man pluggar.. Fy tusan vad jag vill spola fram tiden tills jag är färdig så jag får ut och jobba varje dag.. Kan boka upp mig på jobb heeela tiden =) =)

Idag har jag iallafall fått någon påskteckning och spelat memory. Ja shit, helt omöjligt att vinna över denna tjej ;)

Kunde dock inte jobba längre som jag ville idag. Kom ju på att jag inte hade tagit kort som jag lovade min kära studiegrupp att jag skulle göra.. Så jag fick snällt & vänligt skita i detta och ner till blekinge museum istället:p Hade dock ingen tanke på detta alls tidigare :/ Men nu är det gjort iallafall ;)

Imorrn ska vi till Tjurkö med studiegruppen & ta kort och fortsätta plugga.. Hoppas det går lika bra som de andra dagarna har gjort!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu